Sweet Leopard - sex, rock n roll a hlasivky v prdeli

Tak jsem si zase užila koncert Sweet leopard zdarma (poprvé to byla výhra a podruhé se nevybíraly vstupné)! No, co si budu nalhávat užila jsem si ho tak moc, že se budu tak týden o něco více trápit s kolenem! Ale ačkoliv koleno bolí a mám strach, že si mé hlasivky vemou dovolenou šla bych z fleku znovu! Kdo kluky nezná, o dost přichází. Jedná se o jednu z nejlepších nových Glam metalových kapel, u nás jsou nejlepší bez pochyby!

Vystoupení má vždy takové grády a pokaždé je úplně jiné! Klukům to skvěle dohromady šlape a show by svedly se zavřenýma očima a prstem v nose, prostě to v nich je zakódované! A to mi nikdo nevymluví! Zpěvák Sany oběhl snad stokrát pódium a ještě mu to bylo málo a využil velkých reproduktorů mezi pódiem a námi kde nám občas dal šanci zazpívat si do mikrofonu. No když ji dal mě zapomněla jsem vlastní jméno i s pseudonymem, promiň Sany :-D

Playlist si nepamatuji, a fotky vám nenabídnu, já měla při vystoupení jiné starosti! Třeba stát tak abych s bolavým pravým kolenem netrpěla či abych si to užila! Bytostně nesnáším lidi s mobilem či foťákem před ksichem jak si fotí kapelu! Samozřejmě pokud se nejedná o novináře! To co si s playlistu pamatuji mi ovšem udělalo ohromnou radost! Zazněl cover Mama kin od Aerosmith, já nade vše miluji Sanyho verzi! Píseň je na 5. Na albu Aerosmith z roku 1973, ale až teď dostala v mých očích ten správný tvar či jak to vyjádřit! Sanymu to prostě sedlo jako prdel na hrnec! Rozhodně víc než komukoliv jinému koho jsem slyšela píseň coverovat!

Vyřvala jsem si skoro hlasivky, rozbolavěla koleno a nadržená jse ještě dnes v neděli a to byl koncert v pátek! Písničky z poslední desky Horny house (nadržený dům) jsou prostě (za mě) nadržené a ten pohled na kluky...
Nakonec jsem za nimi šla do zákulisí pro CD, fotku (která se nepovedla) a dát jim obrázky. Mé ztracené sebevědomí se zase vrátilo (o tom si pohovoříme jinde) a nadšení od 25.8 stále nevyprchalo! Nějak nebyl čas ten článek dopsat!
Kluci, holky, všichni živí až budete mít šanci běžte na jejich koncert! Dokazují totiž, že rock n roll není a ještě dlouho nebude mrtvý! 

Komentáře

Oblíbené příspěvky