Glam in hospital?

Místo školy jsem si šla lehnout do nemocnice a nechala si udělat artroskopiji kolene. Mám tam tři jizvy ve tvaru křížku 😀.  Kdyby někoho zajímalo jak se žije v nemocnici nechť čte dál!

Z původního plánu strávit tady týden brzo sešlo a přeložili mě z ortopedie a rehabilitační oddělení o pár pater níž. Na pokoji tři lůžka, plná kapacita, ale dámy na pokoji v tu chvíli nebyly. Ihned jsem se oblékla z erární košile, neptejte se jak jsem k ní přišla, do civilu a po dlouhých třech a půl dnech Di zavázala své milované šátky!

Co jiného mohu dělat já než začít kreslit a pustit si k tomu hudbu, nahlas! Na jedné vizitě jsem se dozvěděla vlastně akorát to, že hezky kreslím.

Na víkendy ovšem jezdím domů a jsem spokojená! Jen zpátky bych se nevracela. To cvičení mě totiž dost bolí a radši než v nemocnici bych byla na základce kde mě šikanovali! 

Komentáře

Oblíbené příspěvky